Uslovi reklamacija

Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.

Ukoliko imate primedbe, žalbe ili prigovore budite slobodni da nam se obratite putem email adrese: office@kosmosknjige.rs.

Ukoliko želite da podnesete reklamaciju za artikal koji ste kupili u maloprodajnom objektu, neophodno je da sa fiskalnim računom, kao i artiklom koji reklamirate, odete u maloprodajni objekat gde ste obavili kupovinu. U prodavnici ćete dobiti detaljna uputstva i pomoć oko podnošenja reklamacije.

Ukoliko ste robu kupili preko sajta www.kosmosknjige.rs, prilikom preuzimanja pošiljke važno je da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporučuje robu i da sa njim napravite zapisnik. Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda. Ukoliko proizvod nije oštećen potpišite prijem pošiljke.

Reklamacije se mogu podneti isključivo u slučaju kada je isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji narudžbine. Rok za odgovor na reklamaciju iznosi 8 dana, dok rok za rešavanje reklamacije iznosi 15 dana.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate našu korisničku podršku.

Molimo Vas da obavezno navedete sledeće podatke:

  • Ime i prezime
  • Adresu, poštanski broj i mesto
  • Email adresu i broj telefona
  • Broj Vašeg računa-otpremnice koju ste dobili sa robom
  • Šifru artikla koji želite da reklamirate
  • Opis problema koji imate
  • Datum prijema paketa

Tražene podatke možete dostaviti putem email adrese office@kosmosknjige.rs ili pozivanjem broja telefona 011 411 48 56.

Kosmos izdavaštvo d.o.o. će potrošaču koji izjavljuje reklamaciju elektronskim putem potvrditi prijem reklamacije.

Nakon prijema reklamacije, ona će biti razmotrena i u roku od osam dana od podnošenja reklamacije kupac će biti obavešten o ishodu reklamacionog procesa.

U slučaju da žalba kupca bude uvažena, kupac je dužan da pošalje nazad predmetnu robu u roku od 5 (pet) dana od dana prijema obaveštenja da je žalba kupca uvažena. Ukoliko kupac u tom roku ne vrati predmetnu originalnu robu, Kosmos izdavaštvo d.o.o. zadržava pravo da kupcu ne isporuči novu robu. Kosmos izdavaštvo d.o.o. ne odgovara kupcu za bilo koju vrstu štete u ovom slučaju.

Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu. Obavezno priložite fakturu ili gotovinski račun, a na koverti napišite „reklamacija“, jer bez računa, na žalost, nismo u mogućnosti da zamenimo robu.

Nakon što reklamirana roba stigne u naše prostorije i izvrši se provera opravdanosti reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na Vašu adresu u roku od pet radnih dana.

Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe. Robu ne možete ostaviti lično u nekoj od prodajnih objekata Kosmos knjižara.

U slučaju kada nije u mogućnosti da artikal za koji prihvata reklamaciju zameni adekvatnim, drugim primerkom, Kosmos izdavaštvo d.o.o se obavezuje da izvrši povrat sredstava kupcu.

Povraćaj sredstava

Kosmos izdavaštvo d.o.o. garantuje korisniku povraćaj novca u celosti u slučaju usvojene reklamacije.
Ukoliko je roba plaćena pouzećem, novac se vraća isključivo na tekući račun – elektronskim putem.Kosmos izdavaštvo d.o.o. će direktno kontaktirati korisnika za povraćaj novca, putem email-a, u vezi sa načinom povraćaja sredstava.

Reklamacija na nesaobraznost

Prodavac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača molimo Vas da kontaktirate našu korisničku podršku na email adresu: office@kosmosknjige.rs.

Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito preuzimanje i isporuku, snosi Kosmos izdavaštvo d.o.o.

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POŠALJITE PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.